Deň otcov 2022

19.06.2022 13:37
OCKO
Pamätáš sa ocko, keď som sa narodila? Plakali sme vtedy spolu, bola to krásna chvíľa...
Či pamätáš ocko, keď som bola malá? Pritúlil si ma do náručia, keď v noci som sa bála.
Učil si ma prvé slová, ako sa povie mama,
držal si ma za ruku, keď prvé krôčky robila som sama.
Čítal si mi rozprávky, čo nemali koniec,
snívali sme spolu skôr, než zazvonil zvonec.
Keď sme stáli pred škôlkou, mal si, ocko, v očiach slzu veľkú,
malými krôčikmi do nového sveta videl si kráčať svoju dcérku.
Dnes už bežím do škôlky, už nie som malé decko,
s hrdosťou dcéry vravím: TOTO je môj OTECKO!
 
Ocko, možno o tom nevieš,
si môj veľký hrdina.
Aj keď občas prísne pozrieš,
vždy na teba spolieham.
V živote sa nestratím,
lebo teba, ocko, mám.
A hoci občas pochybím,
viem, že nikdy NIE SOM SÁM...
 
Milí naši oteckovia,
v mene kolektívu Materskej školy, Košické Oľšany Vám chcem popriať krásny sviatočný deň... DEŇ OTCOV ...